احساس میکنم کنکور امسال که تموم شه و افراد خاصی وقتشون ازاد شه
قراره بدجور پا بخورم
.
ما را در سایت من گنجشک نیستم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:16